Hideo Kojima poinformował o postępach w produkcji Death Stranding

O nadchodzącym “dziecku” Hideo Kojimy wiemy nie wiele, jednak japoński twórca podzielił się z graczami za pośrednictwem Twittera informacją, na jakim etapie znajduję się obecnie produkcja.

Hideo Kojima to postać kultowa, były wiceprezes Konami, obecnie prezes własnego studia Kojima Productions. Ojciec serii Snatcher, Policenauts czy seria Metal Gear, pracuje nad grą, która prawdopodobnie odmieni nasze spojrzenie na doświadczenie, jakim są gry wideo.

Tytuł ma być exclusivem dla PlayStation 4, a fabuła ma orbitować wokół tematu ewolucji ludzkiej rasy oraz motywu “połączenia”.

Death Stranding nie wszedł jeszcze w fazę debugowania, tzn. w etap znajdowania błędów. Obecnie pracę na grą skupiają się nad łączeniem elementów w jedną, spójną całość.

Twórca przyznał, że każdego dnia gra w Death Stranding, aby łączyć pewne wątki. Oznacza to, że do premiera została jeszcze długa droga, a spekulowanie co do daty premiery jest pozbawione sensu.

Wpis Hideo Kojimy, przetłumaczony przez Akiego Saito, szefa działu komunikacji w studiu:


Planujesz zakup Borderlands 3?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Damian Tomczak

Początkujący programista i grafik z lekkim piórem i obszerną wiedzą na temat rynku growego. Po godzinach zajmujący się tworzeniem gier. Dopinguje o powrót serii Prince of Persia.